sobota, 12 listopada 2022

Prosto z Ukrainy... podziękowania i życzenia dla mieszkańców gminy Lipowa...

Wczoraj, 11 listopada otrzymaliśmy na Instagramie wiadomość, skierowaną do mieszkańców gminy Lipowa. Są to podziękowania od Tatyany Dmitrienko z Ukrainy, która mieszkała ostatnio w naszej malowniczej gminie. Równocześnie złożyła życzenia z okazji Święta Niepodległości.

Poniżej wiadomość od Tatyany (pisownia oryginalna):

" Drogi Lipowej

Jestem Ukrainką, która została zmuszona do wyjazdu z powodu wojny i znalazła u Ciebie schronienie. Ja i mój syn nigdy nie spotkaliśmy tak miłych i szczerych ludzi, teraz jesteśmy już w domu, ale na zawsze pozostaniesz w naszych sercach. Szczęśliwego Święta Niepodległości Polski. Ukraina zawsze będzie wdzięczna, a ja wszystkim mieszkańcom Lipowej i okolic, jesteście duszą i sercem".

 Tatyana pochodzi z miasta Krzywy Róg na Ukrainie. Znalazła w naszej gminie schronienie i  pomoc w trudnym czasie. W Lipowej mieszkała razem ze swoim trzyletnim synkiem Arturkiem od końca marca do lipca.

- Rodzina, która nas przyjęła bardzo blisko, wszystkie przedszkola na Lipowej, pracownicy sklepów, kierowcy autobusów i wszystkie tereny ekologiczne, zawsze były dla nas bardzo otwarte i życzliwe. - napisała.

Arturek chodził do przedszkola w Lipowej. Mama chłopca bardzo mile wspomina ten okres.

- Cały personel i dzieci bardzo dobrze przyjęły mojego synka. Pan Dyrektor i Pani Zastępca Dyrektora bardzo nam pomogli, podobnie jak cały personel. Bardzo dziękuję. - wspomina Tatyana -  Mój syn brał udział we wszystkich zajęciach, Artur uwielbiał chodzić do przedszkola. 

Aktualnie Tatyana wraz z synkiem jest już w swoim domu na Ukrainie, ale ciągle o nas pamięta. 

- Było mi u Was bardzo dobrze, ale mój mąż i moi rodzice byli w Krzywym Rogu. Bardzo chciałam wrócić do domu, ale dodatkowo zawsze wiem, gdzie jest miejsce, do którego mogę przyjechać z synem. - napisała nam Tatyana.


Na jej profilu, możemy obejrzeć lipcowy filmik z Lipowej KLIKNIJ. Wysłała nam również zdjęcia ze swojego pobytu.


Tatyano serdecznie dziękujemy za ciepłe słowa i podzielenie się wspomnieniami. 
Dużo zdrowia, poczucia bezpieczeństwa oraz wiary w lepsze jutro dla Ciebie, synka i całej Twojej rodziny. 
Gorąco pozdrawiamy!

ŹRÓDŁO:
fot. Tatyana Dmitrienko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możesz komentować ze swojego konta, anonimowo, lub wpisując imię/ nick zaznaczając "nazwa/adres". Nie odpowiadamy za treść komentarzy czytelników. Komentarze wulgarne nie będą publikowane.

Dziękujemy za komentarz :)
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :)